איך בוחרים קרמיקה למטבח

פורסם על ידי

פורסם ב מאי 21, 2015

כולנו מעוניינים בעיצוב היפה ביותר, במיוחד שמדובר בבית שלנו, בו אנו מבלים בכל שעות היום, ובו אנו פשוט רוצים להרגיש "בבית". מאות חנויות בישראל, אנשי מקצוע, מעצבי פנים וקבלנים מציעים עיצוביים מודרניים, יוקרתיים, וינטג' ועוד על מנת להבטיח את המראה המושלם. במידה ובחרתם בקרמיקה (וחשוב לציין כי בחרתם בחירה נכונה), הכנו עבורכם רשימה של שיקולים שעליכם לקחת בחשבון על מנת לעצב את ביתכם בצורה היפה ביותר, והכי חשוב, הצורה המתאימה ביותר עבור הבית שלכם!

כך תבחרו את הקרמיקה לביתכם

  • הכול מתחיל ונגמר באיכות: כפי שציינו בפסקה הקודמת, מאות חנויות בישראל מציעות למכירה קרמיקות שונות במחירים שונים. המשפט שצריך ללוות אתכם לאורך "מסע הבחירות" של הקרמיקה שתרצף את ביתכם הוא "מי שמשלם בזול יוצא ביוקר". במהלך השנים נתקלנו באלפי לקוחות שפשוט התפתו לשלם זול וכמובן שלאחר מכן הצטערו על זה ובגדול!
    חומרי בנייה וקרמיקה בפרט קונים אך ורק ממשווקים מורשים בעלי ניסיון רב בתחום. איכות הקרמיקה חשובה במיוחד ותשפיע על המראה של הבית שלכם ועל משך הזמן שהריצוף או עבודה מסוג כזו או אחרת תחזיק. על מנת לבצע את המלאכה יש להצטייד בחומרים האיכותיים ביותר.
  • באיזה צבע של קרמיקה כדאי לבחור? מדי חודש אנו נתקלים בפורומים השונים באתרים המובילים בשאלות כמו "איזה צבע קרמיקה הוא האיכותי ביותר?" התשובה לכך היא שקרמיקה יכולה להגיע בשלל צבעים ואיכות הקרמיקה אינה קשורה לצבעה כלל. אנו ממליצים לכם לבחור בצבע הקרמיקה שישתלב היטב עם הריהוט (נסו לתפוס את צבעי הריהוט שתופס נפח גדול בבית ולשלב אותם עם צבע הריצוף). חשוב מכל, הוא שצבעי הקרמיקה יהיו נעימים לכם לעין ויאפשרו לכם להסתובב בביתכם בבטחה ופשוט, "להרגיש בבית".

הקרמיקה האיכותית ביותר בישראל!

אנו מזמינים אתכם לאולם התצוגה המרהיב שלנו בבית שמש, מקום שבו נכנסים – ופשוט בוחרים! שלל צבעים ומגוון דגמים. אנו החברה המובילה לייבוא קרמיקה בישראל ומתחייבים על החומרים האיכותיים ביותר כבר במשך 40 שנה. דורות על גבי דורות שהעסק המשפחתי שלנו עובר מחדירים לנו כי "על איכות לא מתפשרים".

 

חייגו עכשיו דילוג לתוכן