אלו הם סוגי הקרמיקה

פורסם על ידי

פורסם ב מאי 21, 2015

קרמיקה מאז ומתמיד הייתה ההעדפה לריצוף הבתים והמטבחים בישראל. מעבר לעובדה שחומר הקרמיקה איכותי במיוחד ומחזיק ביתרונות רבים, שלל הצבעים והעיצובים שניתן לעצב באמצעות אריחי קרמיקה הם אלו שהופכים אותו לפופולרי במיוחד במטבחים שונים ובבתים ברחבי המדינה.

על טיב הקרמיקה שאנו מייבאים אתם מוזמנים לקרוא במגוון המדריכים והמידע שיש אצלנו באתר האינטרנט, אך על מנת לעשות לכם סדר בראש ולהבטיח כי הקנייה שלכם תהיה הטובה ביותר עבורכם הכנו "מדריך לקונה" על מנת שתוכלו להבדיל בין סוגי הקרמיקה השונים הקיימים והנמכרים בישראל.

סוגי הקרמיקה הפופולריים ביותר בבתים בישראל

ריצוף הוא חלק בסיסי בתהליך הבניה שבבית. הריצוף עשוי להשפיע במידה משמעותית על העיצוב הכללי של הבית. קיימים חומרי גלם שונים שבאמצעותם ניתן לרצף את רצפת ביתכם, הכנו עבורכם הסבר קצר במיוחד על סוגי הקרמיקה הפופולריים ביותר בבתים השונים בישראל.

  • ריצוף שיש: מגוון רחב של בתים בישראל בוחרים בריצוף שיש. באמצעות אריחי שיש ניתן לעצב באופן מרהיב את הבית. ריצוף השיש נפוץ בעיקר בסלונים ובאמבטיות השונים. חומר השיש עמיד במיוחד ועשוי להחזיק לאורך זמן. החומר נחשב איכותי ביותר והוא מרשים במיוחד בבתים. ניתן לעצב באמצעות אריחי השיש את הבית כך שיראה טבעי או מלאכותי על פי הבחירה באריחי השיש המתאימים. חומרי השיש פשוטים במיוחד לתחזוקה ויש להם יתרונות רבים.
  • ריצוף קרמיקה: הריצוף הפופולרי ביותר בבתים השונים בישראל. חומר הקרמיקה איכותי במיוחד ועשוי להחזיק לאורך זמן, יש לו יתרונות רבים, קל מאד לנקות אותו וניתן ליצור באמצעות אריחי הקרמיקה עיצוב מרשים במיוחד. הקרמיקה בנוסף גם מונעת החלקה ומגיעה במגוון רחב של צבעים ודגמים.
  • ריצוף גרניט פורצלן: הריצוף היוקרתי והמיוחד באמצעות החומר האיכותי גרניט פוצלן. הוא עמיד במיוחד בפני שריטות וקל במיוחד לניקוי ניתן ליצור באמצעותו מראה מרהיב ויוקרתי במיוחד.

רוצים לדעת עוד? אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולצפות במאמרים והתמונות השונות שבאתר. אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה המרהיב שלנו בבית שמש או להתייעץ עם המומחים שלנו שיוכלו להתאים עבורכם את הריצוף המתאים.

חייגו עכשיו דילוג לתוכן