כך תבחרו קרמיקה למטבח

כך תבחרו קרמיקה למטבח

פורסם על ידי

פורסם ב מאי 21, 2015

המטבח שלנו הוא ללא ספק אחד החדרים החשובים ביותר בו אנו מעוניינים בעיצוב מיוחד. הרצפה, היא חלק בלתי נפרד מהעיצוב של החלק וניתן להגיד שגם ה"אלמנט" המשפיע ביותר על המראה של המטבח כולו. המטבח הוא המקום בו אנו מבלים בזמן שאנו מכינים את הארוחות השונות והמקום שבו לעתים אנו מתיישבים לארוחה משפחתית או לארוחה יחד עם חברינו הקרובים שאנו מארחים.

עיצוב באמצעות קרמיקה מאז ומתמיד היה פופולרי בקרב המטבחים בארץ וברחבי העולם. לקרמיקה יש מגוון רחב של יתרונות שדווקא בגללם שמים את העיצוב הנ"ל. אחד היתרונות הבולטים ביותר בריצוף באמצעות קרמיקה הוא היכולת לנקות את הקרמיקה באופן פשוט במיוחד בעוד שאר האריחים יש צורך להשקיע זמן רב על מנת לנקות אותם.

במידה והלכתם יחד "עם העדר" ואינכם יודעים בדיוק אילו אריחי קרמיקה מתאימים ביותר לבית שלכם, המאמר הבא נועד על מנת לסייע לכם לבחור את אריחי הקרמיקה שיצבעו את המטבח שלכם "בטעם".

החוקים לבחירת הקרמיקה למטבח הבית

  • איכות.
    המטבח כפי שהזכרנו הוא אחד המקומות בהם אנו מבלים את רוב שעות היום. בין אם מדובר באימא אשר מכינה ארוחת צהריים לילדיה ומחכה להם שיחזרו מבתי הספר והגן או בין אם מדובר בישיבה משפחתית. בנוסף, המטבח ניתן להגדירו כמקום "מועד לפרעות" – המקום בו מכינים אוכל, לא ניתן לצפות ממנו שישאר נקי לעולם. על יכולת הניקוי של הקרמיקה דיברנו לא פעם ועליכם לשמור על קרמיקה שתחזיק לאורך זמן ולרכוש את אריחי הקרמיקה אך ורק במקומות המורשים העובדים במשך שנים עם מפעלים מובילים ברחבי העולם.
  • עבודת הריצוף.
    באתר האינטרנט שלנו תוכלו לקרוא מאמרים שונים אודות הריצוף והעבודה אך עליכם להקפיד להצטייד בבעל מקצוע אשר ירצף בצורה המקצועית ביותר עם המרווחים המומלצים על ידי המקום בו הנכם רוכשים את אריחי הקרמיקה השונים.

רוצים לדעת עוד? אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר האינטרנט שלנו וליהנות ממידע וטיפים שונים של אנשי מקצוע מובילים בתחום. כשמדובר באריחי קרמיקה מדובר באיכות, ואיכות קרמיקה זה אנחנו לאורך שנים.

כך תבחרו קרמיקה למטבח

חייגו עכשיו דילוג לתוכן