קרמיקה בית שמש עוז שטרן מרכז העיצוב לבית
אסלות – בית שמש

אסלות - בית שמש

אסלות – בית שמש

גם אתם סוף סוף עומדים לפני שיפוץ של חדרי האמבטיה והשירותים, ואתם מעוניינים לקנות אסלה שתלווה אתכם לאורך זמן? קבלו הצצה לסוגי האסלות – בית שמש המובילים בשוק, כדי שתוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לבית שלכם – ומכל הבחינות.

סוגים שונים של אסלות

כשאתם ניגשים לבירור אודות אסלות – בית שמש, אתם נתקלים בסוגים שונים ומגוונים של אסלות. איך תדעו במה לבחור ואיך להתאים את האסלה לחדר השירות שלכם? הפרמטר הראשון אותו תבדקו הוא הפרמטר העיצובי. על האסלה להתאים לליין העיצובי של חדר השירות, על מנת שהיא תשתלב בתוכו ותשדרג את הקונספט השולט. בנוסף, טרם בחירת האסלה בררו עם עצמכם מהו התקציב שיש לכם לשם רכישת האסלה, כיוון שלתקציב יש השפעה מכרעת על סוג האסלה שתבחרו.

אסלות בית שמש – אסלה תלויה

האסלה הכי טרנדית בימנו היא האסלה התלויה, אשר משדרת חדשנות מודרנית ועכשווית. האסלה התלויה כשמה כן היא – היא תלויה על הקיר ומיכל ההדחה שלה ממוקם עמוק בתוך הקיר כאשר רק הכפתור מציץ החוצה. את סוג האסלה הזה נראה בכל המקומות היוקרתיים כמו בתי מלון או מועדונים, וכמובן בבתים שיש להם את התקציב לכך, כיוון שהיא לא זולה בלשון המעטה. לסיכום, אסלה תלויה מתאימה למי שיש לו תקציב גדול יחסית והוא רוצה לעצב את חדר השירות שלו בצורה חדשנית ועדכנית.

אסלות בית שמש – אסלת P

האסלה הפופולארית ביותר היא אסלת ה-P ולא לשווא. אסלת P היא בתקציב הגיוני והיא זו המוכרת לנו מאז ומתמיד, כאסלה שממוקמת על הרצפה ומיכל ההדחה שלה אינו מוסתר. בנוסף למחירה ההגיוני, אסלת הP היא גם עמידה יחסית, והכי חשוב פרקטית במיוחד, הן לניקוי והן לתיקונים.

התאמת אסלות בית שמש לגודל החדר

גם לאחר שבחרתם את סוג האסלה הרצוי לכם, עליכם לשים לב שחייבת להיות הלימה בין גודל חדר השירות או האמבטיה לגודל האסלה, כך שיישאר מקום ברווח בשביל לעמוד ואפילו לפסוע. בכל מקרה, ניתן למצוא גם אסלות שמתאימות לחדרים קטנים במיוחד.

חייגו עכשיו דילוג לתוכן