קרמיקה בית שמש עוז שטרן מרכז העיצוב לבית
קרמיקה ופורצלן צור הדסה

קרמיקה ופורצלן צור הדסה

קרמיקה ופורצלן צור הדסה

גם אתם בונים בית חדש או לחילופין משפצים – והייתם רוצים לקבל סדר לכל מה שקשור לקרמיקה ופורצלן צור הדסה? בדרך כלל תיתקלו במושגים אלה, בקשר של ריצוף המטבח או החדרים השונים בבית. איך תדעו במה לבחור? מה יהיה עליכם לבדוק טרם הבחירה של הקרמיקה או הפורצלן? כל הסודות של ריצוף נכון, במאמר שלפניכם.

למה דווקא קרמיקה ופורצלן צור הדסה

האם חשבתם לעצמכם אי פעם, למה עבור הריצוף נבחרים דווקא חומרים כמו פורצלן או פורמייקה? התשובה לכך היא, שרצפה חייבת תחזוקה שוטפת גבוהה במים, מה שאומר שחומר הריצוף חייב להיות כזה שעמיד בפני מים ואינו ניזוק מהם. חומרים רבים שנועדו לעיצוב הבית, הם ברמת ייצור גבוהה ועם איכות לטווח הארוך, אך יש להם חיסרון אחד מהותי – הם לא עמידים בפני מים והמים שוחקים אותם. לעומתם, הפורצלן והקרמיקה מתאימים למגע עם מים ואינם נהרסים בעקבות כך.

ריצוף עם קרמיקה או פורצלן?

כאשר אתם מעוניינים לבחור בריצוף הבית שלכם, צפה מאליה השאלה בהקשר של קרמיקה ופורצלן צור הדסה, האם לבחור קרמיקה או דווקא גרניט פורצלן? כדי לבחור את החומר המתאים לכם, יש להבין דבר ראשון את ההבדל בין שני החומרים. למעשה, גם הקרמיקה וגם הפורצלן עשויים באותו בסיס חומר גולמי של דחיסת חול, שריפה בתנור בחום גבוה וגימורים. אך בעוד שתהליך הקרמיקה מסתיים בשלב זה, בחומר הפורצלן מוסיפים לדחיסת החול גם חרסית, דבר שהופך את החומר לאיכותי וצפוף יותר. כך שבסופו של דבר מבחינת התוצר הסופי – הקרמיקה היא איכותית ומצוינת, כאשר הפורצלן מתעלה עליו הן מבחינת צפיפות החומר, הן מבחינת העמידות והן מבחינת היחס למים.

איך בוחרים קרמיקה ופורצלן צור הדסה?

כדי לבחור קרמיקה או גרניט פורצלן, יש לבדוק הייטב כי החנות בה אתם מעוניינים לרכוש את הקרמיקה או הפורצלן, היא משווקת מורשה ועומדת בתווי התקן הנדרשים. בחינה זו, תבטיח לכם את עמידות החומר הנקנה של הפורצלן או הקרמיקה, כמו גם את איכות החומר לטווח הארוך, כאשר בנוסף היא תעניק לכם אקט של בטיחות קריטי! קרמיקה או פורצלן שאינם עומדים בתווי תקן מורשים, עלולים חלילה להתנתק מן הריצוף ללא הודעה מוקדמת,  להיסדק או להישבר, ולהוות סכנה של ממש.

התאמה של קרמיקה ופורצלן צור הדסה לקונספט שלכם

כדי שגם אתם תוכלו למצוא קרמיקה ופורצלן צור הדסה, שיתאימו לכל הקונספט העיצובי של הבית שלכם, תולכו להתרשם ממגוון רחב ובלתי נגמר של סוגים שונים ומגוונים של אריחי פורצלן או קרמיקה. את האריחים ניתן למצוא במגוון צבעים, גוונים ותתי גוונים, כאשר לא רק לצבעים של האריחים יש השפעה על ההתאמה לקונספט הבייתי שלכם, אלא גם למרקם האריח ולגודל שלו. אם הבית שלכם מעוצב בקונספט אלגנטי לדוגמא, האריחים הנבחרים יהיו בצבעים בהירים, במרקם חלק ונבלע ובגודל גדול יחסית שמתאים לאווירה האלגנטית והקלאסית. אך עבור קונספט כפרי לדוגמא, יתאימו אריחים בגווני החום, במרקם מחוספס ובגדלים בינוניים אשר משרים אווירה של חמימות ביתית ומשפחתיות. בכל אופן, תמיד ניתן להתייעץ עם יועצי המכירות של חברת האריחים, על מנת לקבל התאמה מושלמת על ידי מעצבים מומחים שמכירים את השטח העיצובי.

לסיכום

חיפשתם קרמיקה ופורצלן צור הדסה? כעת גם אתם יודעים היכן למצוא אותם. קרמיקה ופורצלן צור הדסה ניתן למצוא במגוון רחב של צבעים, צורות ומרקמים, כאשר לאורך כל הדרך יש להקפיד על רמת איכות גבוהה של האריחים שמשפיעה הן על העמידות, הן על האיכות והן על הבטיחות.

חייגו עכשיו דילוג לתוכן