קרמיקה בית שמש עוז שטרן מרכז העיצוב לבית
כיורי מטבח בית שמש

כיורי מטבח בית שמש

כיורי מטבח בית שמש

מחפשים כיורי מטבח בית שמש ורוצים לקבל מידע אודות כך? קבלו את כל הכלים והטיפים הכי עכשוויים לבחירה נכונה של כיורים אשר ילוו אתכם לאורך זמן ויאפשרו לכם שימוש שוטף, יעיל ואיכותי.

עבור מה אתם נדרשים לכיורי מטבח בית שמש?

כאשר אתם בוחרים את סוג הכיור שלכם, מומלץ כי טרם הבחירה תוודאו עם עצמכם מהי מטרת הכיור. מטרת הכיור תשפיע רבות על אופיו ותכונות הכיור אותם תרצו לבחור. כיור אירוח לדוגמא או כיור נטילת ידיים, ידרוש סוג אחר של כיור מאשר כזה שמיועד לשטיפת כלים או למטבח. לאחר שווידאתם עם עצמכם מהי מטרת הכיור, תוכלו לעבור לשלב הבא של בחינת השוק הרחב של כיורי מטבח בית שמש.

כיורי מטבח בית שמש – כירוי נירוסטה

הכיורים המומלצים לכיורי מטבח הם כיורי הנירוסטה, ולא לשווא. כיורי הנירוסטה עשויים מנירוסטה אשר יש לה תכונת אל חלד, מה שאומר שלא משנה כמה מים יזרמו עליה, היא לעולם לא תישחק או תהיה חלודה מן המים, מה שמתאים כמובן לשטיפת כלים ארוכה או בישולים. בנוסף, כיור הנירוסטה הוא עמיד מאד בפני שברים, סדקים או פגמים ולכן הוא מתאים לשימוש איכותי לטווח הרחוק. החיסרון היחיד של כיורי מטבח בית שמש מנירוסטה, זה שזרם המים עליהם גורם לרעש, כך שמי שאוהב שקט מוחלט פחות ייהנה מהם.

כיורי מטבח בית שמש מזכוכית

כיורי זכוכית מתאימים בעיקר לאמבטיה, לפינות אירוח או לפינות נטילת ידיים. הזכוכית אינה עמידה לחלוטין מפני מים ולאט לאט היא עלולה להישחק, ולכן היא מתאימה לשימוש מוגבל של מים. בנוסף, מבחינה אסתטית כיורי הזכוכית מתאימים מאד לשימושם כיוון שהם יפים במיוחד ומהווים פן עיצובי משודרג ומלא חן.

איך תבחרו את הצבע של הכיור?

על הכיור להתאים לקונספט המרכזי ששולט במטבח שלכם, כך שאם אתם משפצים ומוסיפים כיור למטבח קיים, בדקו שיש התאמה בין הגוונים של השיש והפורמיקה לזה של הכיור. לא חייבת להיות התאמה מדויקת, אך כן התאמה יחסית של פלטת צבעים, גוונים ומרקמים.

חייגו עכשיו דילוג לתוכן