קרמיקה בית שמש עוז שטרן מרכז העיצוב לבית
מקלחונים בצבע שחור

מקלחונים בצבע שחור

מקלחונים בצבע שחור

אולי גם אתם לא ידעתם, אבל מקלחונים בצבע שחור – הם הטרנד הבא של עולם העיצוב המודרני. המקלחונים החדשניים מתאפיינים בצבע שחור או בגוונים כהים, והם מגלמים בתוכם יתרונות משמעותיים הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית. אז למה דווקא מקלחונים בצבע שחור? מהם היתרונות שלהם? לאיזה חדרי אמבטיה הם מתאימים? התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם.

מה זה בכלל מקלחונים?

מקלחונים הם האזור בו מתבצעת הרחצה, והם אילו אשר קובעים בפועל את חווית הרחצה. ככל שהם יהיו איכותיים יותר, נאים ומתאימים – כך גם יהיה נעים יותר לשהות בהם ולהנות מכל רגע של שימוש בהם.

פעמים רבות, המקלחונים מחליפים לחלוטין את האמבטיה הקלאסית המוכרת לנו, ובגלל היותם מתקדמים וחדשניים, הם לא מהווים רק אלטרנטיבה פונקציונאלית, אלא ממש בחירה מושכלת ואיכותית בפני עצמה.

הצבע של המקלחונים

מקלחונים בצבע שחור, הם הטרנד החדש ולא לשווא. אם בשנים האחרונות שלט הצבע הלבן, שהיווה גם אקט פסיכולוגי המגדיל את החלל, לאחרונה מחליף את הטרנד הלבן ההפך הגמור שלו – הטרנד השחור. הצבע השחור משרה אווירה יוקרתית במיוחד, וכן הוא יוצר אלגנטיות מרשימה שרק צבע כהה ובוהק כמו שחור יכול ליצור.

איך בוחרים את גודל המקלחונים?

כאשר אתם בוחרים מקלחון, השאלה המשמעותית שמתעוררת אצלכם, היא: באיזה גודל יהיה המקלחון אותו תבחרו? כדי לבצע בחירה מושכלת שתלווה אתכם לאורך שנים, ההמלצה היא לבחור מקלחונים אשר נכונים בגודלם מבחינה יחסית לחדר האמבטיה. מה שאומר שהם אינם קטנים מידי וחסרי מרחב, אך מצד שני הם אינם גדולים מידי ותופסים את כל החלל שבחדר האמבטיה. במקרה בו המקלחון פינתי, או לחילופין חדר האמבטיה קטן במיוחד, ניתן להשיג מקלחונים מודולריים, אשר מתאימים את עצמם לסביבה ומאפשרים להשיג את השילוב המנצח של חלל גדול דיו, אך כזה שאינו תופס מקום רב מידי.

הפונקציונאליות של מקלחונים בצבע שחור

החיסרון היחיד של מקלחונים – זה שקשה לנקות אותם. אך במקלחונים בצבע שחור – הבעיה אינה קיימת מכמה סיבות: ראשית, הלכלוך כמעט ואינו נראה על מקלחונים בצבע שחור, מה שהופך אותם לפרקטיים במיוחד. שנית, מקלחונים בצבע שחור הם קלים לניקוי, והניקוי עליהם אינו משאיר סימנים כיוון שהצבע מטשטש את קיומם. וכך, בנוסף ליופי של המקלחונים, הם גם פרקטיים, קלים לניקוי ומתאימים לשימוש שוטף (תרתי משמע…).

מקלחונים בצבע שחור לילדים

כאשר מדובר על משפחה עם ילדים, מקלחונים שחורים יאפשרו רחצה שוטפת של הילדים, גם בכוחות עצמם בהגיעם לגיל הרלוונטי, מבלי שכל רחצה תוביל ללכלוך ניכר או לטביעות אצבעות שמציקות בעין. המקלחונים השחורים מאפשרים שימוש חוזר, עם מינימום תחזוקה וניקיון, כאשר גם עבור ניקיונם התקופתי – אין צורך במומחיות, כיוון שהמקלחונים קלים לניקוי בגלל צבעם הכהה.

אטימות מרבית

השוק מציע מגוון רחב של מקלחונים בצבע שחור, כך שגם אתם תוכלו לבחור את המקלחונים שהכי מתאימים לעיצוב חדר האמבטיה שלכם, לקונספט הביתי וכמובן לטעם האישי שלכם. כדי לבחור מקלחון איכותי שישמש אתכם לאורך זמן ביעילות מרבית, ההמלצה היא לבחור במקלחון עם דלתות אטומות ועם דלת שנסגרת עד הסוף, כיוון שרק כך ניתן לשמור על אטימות מרבית ולמנוע זליגת מים החוצה. האטימות מאפשרת שימוש יומיומי במקלחון, ללא שהרחצה תגרום לזליגת מים או לפסיעות בכל הבית.

לסיכום

הטרנד השולט כיום, הוא מקלחון בצבע כהה, אשר משתלב גם מבחינה אסתטית וגם מבחינה פונקציונאלית ופרקטית בחדר האמבטיה, ומאפשר שימוש שוטף של חווית רחצה איכותית ללא לכלוך מיותר.

צלן איטלקי

יבואני קרמיקה

מבט לאמבט

חייגו עכשיו דילוג לתוכן