קרמיקה בית שמש עוז שטרן מרכז העיצוב לבית
כלים סניטרים בית שמש

כלים סניטרים בית שמש

כלים סניטרים בית שמש

אם גם אתם רוצים להפוך את חדר השירות או האמבטיה שלכם, לייחודי, איכותי וכזה שכיף לשהות בו – המאמר שלפניכם מיועד בדיוק עבורכם. כאן תקבלו את כל הכלים העיצוביים לכלים סניטרים בית שמש ברמה גבוהה, והכי חשוב בעיצוב נכון שישדרג את כל נראות החדר.

כלים סניטרים בית שמש – מקלחונים

אם אתם מעוניינים שהרחצה תהפוך לחוויה של ממש, גם לכם יש את האופציה לשדרג את חדר האמבטיה שלכם לכזה שיתחרה בקלות עם בתי מלון מובילים. בשוק ניתן למצוא מגוון רחב של מקלחונים איכותיים בעיצובים ובצבעים שונים ועם מגוון תכונות פונקציונאליות. את בחירת המקלחונים מומלץ לבצע בהתאם לנראות הכללי של חדר האמבטיה, כאשר בנוסף יש להתאים את גודל המקלחון לגודל חדר האמבטיה ביחסיות מתאימה. ואם כבר מזכירים כלים סניטרים בית שמש אי אפשר שלא לשים דגש על הגימורים האיכותיים של המקלחונים, אשר מאפיינים באסתטיות רבה ובאים לידי ביטוי בפסי ניקל, זכוכית ואפילו מראה.

כלים סניטרים בית שמש – מה הברז שלכם?

לברז שתבחרו יש משמעות רבה על כל חווית השהיה שלכם באמבטיה. בסופו של דבר, הברז הוא הכלי העיקרי שקובע את תרגישו לאורך כל חווית הרחצה. בהקשר של כלים סניטרים בית שמש – בעוד שבכלים סניטריים רבים ניתן הדגש בעיקר על הנראות, בברזים הדגש ניתן גם על פונקציונאליות, כיוון שאיכות הברז מכריעה גם את זרם המים שיוצא ממנה, כמו גם את רמת השליטה במים החמים או הקרים, שאין מי שזה לא קריטי עבורו. ועוד נתון חשוב. כיוון שהברז כמובן מגיע כל הזמן במגע עם מים, ההמלצה היא לבחור ברז שעשוי או לפחות מצופה בחומר אלחלד על מנת שהוא יחזיק מעמד לאורך שנים מבלי להישחק או להתקלקל.

כלים סניטרים בית שמש – ככה בוחרים אסלה

כשאתם מחפשים אחר אסלה בכלים סניטרים בית שמש, יש לשים לב להתאמה מלאה בין גודל האסלה לבין גודל חדר השירות או האמבטיה שלכם, כיוון שחייב להיות מרחב גדול יחסית בין האסלה לבין הקצה השני של הקיר. ניתן למצוא בשוק הכלים סניטרים בית שמש מגוון רחב של אסלות, כאשר האסלה המודרנית והעכשווית ביותר היא האסלה התלויה שמגיע עם מיכל הדחה מוסתר, אך יש לקחת בחשבון שהעלות של אסלה זו אינה נמוכה, כך שניתן לרכוש גם אסלות רגילות במגוון מרקמים וצבעים.

כלים סניטרים בית שמש – כיורי אמבטיה

בשונה מכיורי מטבח, כיורי אמבטיה מגיעים מהתחום של כלים סניטרים בית שמש, מה שאומר שהדגש יהיה פחות על הפונקציונאליות ויותר על הנראות. השימוש בכיורים מסוג זה הוא אינו תכוף, כך שניתן גם להרכיב אותם מחומר שאינו עמיד לחלוטין ממים, אך מצד שני הנראות של הכיור משחקת תפקיד מרכזי בעיצוב האמבטיה, כך שיש לתת על כך את הדגש. כיורי אבן או זכוכית הם הכיורים המומלצים לחדרי האמבטיה, כיוון שהם עמידים באופן יחסי למים, והכי חשוב – הם מעוצבים ברמה גבוהה שמשדרגת את כל הנראות של חדר האמבטיה.

ההתאמה של כלים סניטרים בית שמש

בין כלל הכלים סניטרים בית שמש, חייבת להיות התאמה, כדי להוביל לעיצוב הנכון והמנצח. ההתאמה צריכה להתבצע, על ידי קביעה מקדימה של פלטת צבעים, כך שכל האביזרים הסניטריים הנבחרים יהיו באותו טרנד צבעוני. בנוסף, לא רק על הצבעים להתאים בעיניהם אלא גם על המרקם. ואם הלכתם לדוגמא על הכיור המוביל שעשוי מזכוכית, ההמלצה היא כי גם גימור המקלחון ייעשה מאותו החומר והמרקם, על מנת להשיג את השילוב המנצח.

חייגו עכשיו דילוג לתוכן